מהות: תפעול מערך שירותי הדרך המסופק ללקוחות בעלי רכבים חדשים, החל מסידור היומנים של הטכנאים, קשר עם המוקד, טיפול במלאי ועבודת בק אופיס. העבודה היא במוקד השירות בת"א. עבודה היברידית אך פעמים בשבוע עבודה במוקדהמשימות העיקריות: סידור היומנים של טכנאי הדרך טיפול ומעקב אחר בעיות שצצות טיפול בחוסרים במלאי עבודת בק אופיס (חיובים וכו’)ניסיון מקצועי ניסיון בתפקידים אשר דרשו יכולות מולטי טאסקינג, עמידה במצבי לחץ וניהול ממשקים מרובים- חובה! ניסיון ושליטה בתוכנות אופיס- חובה.
שירותיות וחיוך- חשוב מאוד! גמישות מחשבתית- הכרחי מולטי-טאסקינג יכולות תפעול ותפקוד מעולה במצבי לחץ משימתי/ת תקתקנ/ית ובעל/ת "ראש גדול" יחסי אנוש מעולים יכולת ניהול ממשקים מרובים נכונות לביצוע שעות נוספות.שעות העבודה: א’-ה’ 07:30-16:30, עם נכונות לשעות נוספות וימי שישי בעת הצורך.
כלי נגישות